8 במרץ 2015

ברבי אסטרונאוטית, ידעתי שיום יבוא ותהיי שימושית עבורי

היוש מהפכה פמיניסטית.
נראה לי שאני אאסוף את החפצים שלי ואזוז.
אני אמנם זכאית להצביע ויכולה לחלום להיות כל שאחפוץ (ברבי אסטרונאוטית, ידעתי שיום יבוא ותהיי שימושית עבורי) ונכון שיש לי בן זוג משובח ששוטף כלים באופן בלעדי ומאמין שהפוליצר (או האוסקר, תלוי את מי שואלים) מחכה רק לי, אבל בפועל אני זו שמתעקשת לסמן וי קטן על קידום קריירה אמיתית ומאתגרת, שאיפה לילדים מאושרים ומשגשגים בנוכחות הוריהם, בית מתוחזק היטב ואם אפשר, מלתחה ועור פנים מתוחזקים לא פחות. 

עכשיו - נסו אתן למצוא בין הדבש ובין העוקץ, שעה פנויה לטובת השלמת כתיבת הספר, אפיית עוגה לשבת ואם אפשר גם פיתוח הבנה כלכלית של אפיקי השקעות כדאיים. 
תוסיפו לזה את הניסיון להשוות 12 ימי חופש לשלושת אלפים בערך (עד מתי אוגוסט ועוד) ותגלו שנכשלנו, לצערי, נכון לעכשיו.
ובינתיים, כולנו מנציחות את הפער בהעסקת נשים נטולות ברירה, מודעות, יכולת והשכלה בביצוע רשימת משימות סיזיפיות ובלתי אפשריות תחת הכותרת ״אאוטסורסינג״ כשעמוק בלב אנחנו יודעות שמילים הן הדבר היחיד שאנחנו יודעות לכבס כמו שצריך.
אז תסלחי לי מהפכה פמיניסטית, אבל אני אכניס כעת לארגז קרטון 34 מיילים שטרם נקראו, קיצ׳נאייד בורגני מיותר, רגשות אשמה במשקל וסל כביסה מכושף שלעולם לא מתרוקן ואלך להשלים מיליון שעות שינה. זזתי.

 
פורסם גם כאן (סלונה, 1.9.14)

#יום_האשה_2015






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה