8 במרץ 2016

מחשבות ליום האישה

מחשבות ליום האישה:
1. בסופש האחרון בלטו אצלי במיוחד שני סוגי שיתופים נשיים -
הראשון - טורה של ליהיא לפיד - ׳מותר לך׳ (שיואו, באמת? מותר לי להשאיר כלים בכיור? ולהרים רגליים בסוף היום? יוהו! רגע, וגם לרקוד כאילו אף אחד לא מסתכל? כי זה לא צוין ברשימה ועכשיו אני לא יודעת).
והשני - עיבוד קרקסי, מזרחי, של אחת שמותר לה, קצת קוקו (ריקו!) של הזמרת shefita לשיר העממי הצביר ׳אצא לי השוקה׳. הזמרת כנראה קראה אף היא את הטור והחליטה שמאחר ומותר לה לעשות קניה מיותרת פעם בכמה זמן (כמאמר המניפסט), אז למה שלא תתפרע, תפרגן לעצמה ביקור בשוק ותחזור הביתה עם חמור, נניח.
2. יום הגבר הלבן הבינ״ל היה כבר?
3. לכבוד יום האישה (ולכבוד מלאי סחורה שחייבים לגמור לפני האביב והעובדה שמבצעי ולנטיין לא עבדו בכלל) - קבלו מארז טיפוח ו/או סדנת סטיילינג ו/או קפה ומאפה (מותר לנו פעם בכמה זמן, ליהיא אמרה) ו/או בוקר אנרגטי וקופצני (כך במקור) של העצמה נשית. what year is it?
4. לא הבנתי עדיין מה ההבדל בין בני ציפר לאמיר חצרוני. קוקו וריקו.
5. הולכת ״לחשוב על האושר שלי״. הי, כתוב שמותר לי. אולי אפילו אעז וגם אעשה משהו בעניין.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה